samedi 6 octobre 2007

Floo -> My Best Friend

.
She's a Piece of My Heart ! She's my reason to Live ! she's my Bestfriend. She gives me so much love and so much happiness. she's very strong and open-minded. She helps me to fight my demons and find what is essential to me ! she's a good really person and so honest. Right Now , she is away from me but our Hearts are together. she knows me and loves me not because I'm funny but because she understood who I really am! And she can see what's on my heart. she's so essential to me and had showed me a lot of love. Honey, You're my Best Friend

F.L.O.R.E.N.C.E


.

1 commentaire:

Anonyme a dit…

hello my BFF
how are you? LMFAO
your message is so BEAUTiiFUL
ii loove you and forever
you give me strong and energiz for (garder) le smile mdrr c tro dur décrire en english
en tt k ca me fai enormémen plaisir et jtoublirai jms parce ke tu es le seul ami qui pren soin de moi com jorai aimé ke les autres le fasse tu es le seul ki mé di je serai tjr la pour toi et ki a respecter sa parole en tt k tu es le seul ki sache le faire kom jaime!! :D
je taime de tt mon coeur
et jve pa te perdre pa tOi!! je taime <3